الأربعاء، 17 ديسمبر 2008

لا جيش بعد اليوم



السلام عليكم


انا انهردة فرحان جدا لآنى اخدت تأجيل من الجيش وحاسس بأحساس مايتوصفش


انا اعصابى كانت تعبانة على الاخر وكنت حاطط امل انى 80% داخل الجيش ومستعد
والحمد لله عرفت انى اخدت تأجيل بعد تعب الاعصاب
واد يا ضوضو شفت وشك كان حلو علية انهردة شوف انا وعدتك بأية وانا هنفزو على
طووووول ولا على قصر زى مانت عاوز
يلا سلام على شان احتفل بالخبر المووز دة



هناك 12 تعليقًا:

غير معرف يقول...

ألف مبرووووك ياواد وربنا يوفقك في الي جاي بعد كده وعقبالنا ياااااااااارب :D

hager يقول...

مبروووك :d

MY FATE يقول...

ألف ألف مليوون مبرووووك
الواحد فرح جدااا عشان ضياء مش يقعد يعمل فيك اللى عمله قبل كده على المدونة بتاعته :D
يللا مبروك عليك وشكرااا مكنتش مستاهلة والله بس أنا دعوتي اتقبلت اهي :D
سلاماااات

Adel Mody يقول...

Ahmed Samir

الله يبارك فيك يا حبى

hager

الله يبارك فيكى

MY FATE

الله يبارك فيكى والله ضياء كان فاضحنى

بس اهو وشو كان حلو علية وسماح المرة دى

diyaa mahmoud يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

الحمد لله
الف مليون مبروك ياوااااااااد

طبعا كان وشى حلو انت بتقول فيها

بص بقى يا سيدى انت عزمتنى عل راس البر واسكندريه وكوك دور وحاجت كتيره مش فاكر الباقى
مش تخاف هخترع من دماغى ;D
هو انا هسيبك
عبقال لما اشوفك فى الكوشه ;D

Adel Mody يقول...

اختار حاجة من الثلاثة يا ضوضى بس بعد امتحانات الترم

غير معرف يقول...

مبروك :)

غير معرف يقول...

اولا : الف مليووووووووون مبروك يا دفعة مدخلش جيش :D
..
ثانيا : بص بقى .. انت قولتلي لو اخدت اعفاء هعملك اللي انت عايزة
ودعيتلك ساعتها والخبر وصلك بعدها بخمس دقايق
..
وقولتلك عايز واحد سوبر كرانشي من ابو 27 جنيه .. هههههههههههه .. من كوك دور .. صح ؟؟ .. ضياء شاهد
يبقى مليييش دعوة انا عايز السندوتش بتاعي
يا اما هسيحلك والم عليك البلوجات اللي جمبنا
:lol:
مبروووووك يا واد وعقبال اما اباركلك على الخطوبة ان شاء الله
..
يالا يا عم هيص وعيييييييييييش
وعقبالنا احنا كمان ياااااااااارب
اعفاء

solo يقول...

ألف مليون مبروك
معلش هى جت متأخرة
وربنا يوفقك فى حياتك وتحقق كل اللى بتتمناه

Adel Mody يقول...

الله يبارك فيكو يا جماعة

واد يا سمسم

انت تأمرنى يا حبى وانا انفز قولى على اى حاجة اعملهالك انشلا تكون بمليون جنية الا السوبر كرانشى على شان انا مش بحبو :) والله يبارك فيك يا حبى واعبالك كدة يارب ومتخشش الجيش

وقريبا ان شاء الله الخطوبة ;)


solo

الله يبارك فيكى

ولا يهمك مش متأخرة ولا حاجة :)

Unknown يقول...

مبروك يادووووووووله على التأجيل
جيت متأخره على البلوج بس قولتهالك ف الكليه , بس الأهم من ده انت ماجبتش الساقع لحد الوقتى :D

عقبال مانباركلك على فرحك ياحبى ووقتها مش هاتعرف تخلع من الساقع ياكبير :D :D

Adel Mody يقول...

الله يبارك فيك يا حبى

وواحد صندوق ساقع عن ميرو و صلحووو

ايوة حاجة سقعة بيبس :)