الأحد، 29 مارس 2009

كم تمنيت ان اقولها
كم تمنيت ان تشعري بها


ليتني استطع ان اكتبها وعلى جدران قلبك
احفرها

ليت احساسي حبرا وسماؤك ورقا وعلى قمرك
ارسمها

كم تمنيت ان يكون حبي وردة تستيقظين على
عطرها

كم تمنيت ان يكون حبي قصة يهيم حلمك
بسحرها



لو كان القلب ينطق لنطق بأسمك
لو كانت العين تنطق لنطقت برسمك
لو كانت اليد تنطق النطقت بأمان لمسك
ولكن ليس لي الا ( شفاه) لا تستطيع سوى ان تقول
احبك


احبك بكل ما املك ولا املك يا عمري سوى حبك
حبك الذي هناني وارداني
حبك الذي اسعدني واشقاني
حبك الذي قتلني واحياني


احبك
بكل المعاني
ويا ليت لي قلب اكبر
ليتني احبك اكثر
او استطيع ان اعبر




فأنا يا اغلى انسانه في حبك لم اعرف بعد لغة الكلام
فأبحثي في الكلمات عن معنى يفي حق حبي لكي
فتتناثر الحروف و تتبعثر الكلمات و تسكت العبارات



ويبقى حبي يا أغلى حبيبة
يبقى املي يا اغلى امالي
يبقى حنيني لوجدان القلوب
بل وجدان قلبي انا وحدي انا

هناك 8 تعليقات:

diyaa mahmoud يقول...

انا بيتهالى مجنون ليلى هيعتزل ويسبلك المهنه بالكلام ده

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ويبقى حبي يا أغلى حبيبة
يبقى املي يا اغلى امالي
يبقى حنيني لوجدان القلوب
بل وجدان قلبي انا وحدي انا

ايه ياعم الكلام الجامد ده
لار ومنسى رومنسى يعنى

Adel Mody يقول...

ضوضى

مجنون ليلى مين بس احنا ناس جمدين اوى ولا انت اية رئيك :)

مشمشة

الله يخليكى يا مشمش

انا على ادى خالص

Unknown يقول...

دوووووووووووووله حبيبى
ايه ياعم الكلام الجامد ده غلبت تيس وعنتر ياعم

:D :D

ربنا يوفقك يادوله

Adel Mody يقول...

ميرووووو حبيبى

ياعم انا على ادى

الا قولى بالحق مين تيس دة :):):):)

سلاموز

MY FATE يقول...

جميلة جدااااااا الكلمات دي
ما شاء الله
وإحساسها عالي كده :)
سلااام

butterfly يقول...

woooow
7elw awy el-kalam da :D

wild flower يقول...

بجد مش عارفه اقولك ايه انا نادرا لما يعجبنى كلام حد او يلمسنى اوى كده
بجد اسلوبك حلوووووووووو اوى وكلامك يتحس ويدخل القلب
ربنا يوفقك